1. JAK WYGLĄDA PROCES ZAMÓWIENIA
Pierwszym etapem zamówienia produktu jest kontakt z Pracownią poprzez formularz kontaktowy, e-mail lub rozmowę telefoniczną. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie: https://meble-loft-sowa.pl/kontakt/.
Informujesz nas jakim produktem jesteś zainteresowany. Oddzwaniamy i ustalamy szczegóły zamówienia, które w kolejny etapie przedstawiamy osobiście (w przypadku realizacji lokalnej) lub e-mailowo. Po akceptacji projektu oraz wyborze opcji produktu i wpłacie zadatku, przechodzimy do etapu produkcji, który w zależności od nakładu pracy trwa od 7-21 dni.
2. JAK DOSTARCZANE SĄ PRODUKTY?
Na terenie Małopolski produkty dostarczamy osobiście, aby mieć pewność, że nie zostaną uszkodzone w transporcie.
Poza Małopolską zamówienia realizujemy poprzez pocztę kurierską. Możliwy jest również odbiór osobisty.
3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ?
Jeśli zamówiony produkt jest dostępny w naszym sklepie, przesyłki przygotowujemy i nadajemy w każdy wtorek i czwartek (wyłączając dni świąteczne). Czas oczekiwania na przesyłkę kurierską to około 2 dni robocze.
4. CZY MOŻLIWE JEST ZAMÓWIENIE NA WYMIAR?
Tak! Wykonywane przez nas produkty w większości są w pełni personalizowane przez klienta. W trakcie procesu zamówienia ustalamy szczegóły dotyczące wymiarów, koloru lakieru czy sposobu wykończenia.
5. POSIADAM STARE DESKI – CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYKONANIA PRODUKTU Z MOICH MATERIAŁÓW?
Oczywiście jest taka możliwość. Jeżeli jesteś z okolicy, przyjeżdżamy i oceniamy materiał pod kątem zastosowania.
6. CZY PRODUKTY SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ?
Oczywiście. Nasze produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją.